Jeśli chcecie poznać ulubione kawałki Meba Keflezighiego, Sary i Rayana Hallów czy Shalane Flanagan, odwiedźcie serwis Spotify.
Sponsor biegu John Hancoock i największy serwis muzyczny na świecie (35 mln użytkowników), przygotowali narzędzie, które pozwoli dobrać muzykę do biegowej aktywności i posłuchać dokładnie tego, co wybrzmiewa w uszach obecnych i emerytowanych już gwiazd Bostonu.
Prócz wspomnianej czwórki, w układanie playlist włączyli się Desiree Linden, Molly Huddle, Tatyana McFadden i Dathan Ritzenheim. Część maratończyków nagrała też autorskie porady dla uczestników słynnego biegu.
- Przez 33 lata naszego zaangażowania w Maraton Bostoński nie mieliśmy możliwości zaoferowania tak osobistych doświadczeń elity biegu tak szerokiemu gronu odbiorców. To idealnie komponuje się z naszym hasłem „TogetherForward”, bo jeśli ktoś może nas pchnąć do przodu, to jest to właśnie John Hancock Elite Athlete Team – mówi cytowana w komunikacie prasowym Barbara Goose z działu marketingu John Hancock.
- Czy chcesz zmierzyć się z mistrzem, potrzebujesz biegowej porady czy po prostu posłuchać dobrej muzyki, dajemy Ci taką możliwość. Nie mogliśmy być bardziej szczęśliwi móc współpracować ze Spotify i poszerzać nasze wysiłki sponsoringowe w sposób, który angażuje ludzie poprze to co kochają - muzykę – zachęca Goose.
Aby skorzystać z dedykowanych playlist, trzeba odwiedzić stronę www.runeliteplaylist.com.
Po wybraniu odpowiedniego tempa aktywności, łączymy się ze Spotify, a ze słuchawek automatycznie zaczyna płynąć muzyka.
med. / mat. pras.