Liwia Delińska z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego prowadzi badania na temat zachowania biegaczy - uczestników imprez biegowych. Zachęca biegaczy do włączenia się w badanie poprzez wypełnienie formularza ankiety. Szczegóły:
Szanowni Państwo!
Nazywam się Liwia Delińska i jestem pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, a prywatnie amatorką rekreacyjnego biegania. Obecnie pracuję nad rozprawą doktorską, która dotyczy zachowań konsumentów na rynku imprez biegowych.
Rynek biegowy w Polsce silnie się rozwija. Zwiększa się zarówno liczba wydarzeń, jaki i uczestników biegów. Stanowi to wyzwanie dla podmiotów organizujących biegi, a w literaturze naukowej niewiele jest pozycji z zakresu postępowania konsumentów na tym stosunkowo nowym rynku. Moja rozprawa doktorska jest próbą uzupełnienia dotychczasowego dorobku naukowego.
W prowadzonych badaniach staram się znaleźć odpowiedź na pytanie jak przebiega proces wyboru imprezy biegowej wśród konsumentów-biegaczy (co motywuje uczestników do startu, jak się zachowują przed i po biegu, z jakich narzędzi oraz źródeł informacji korzystają w erze cyfrowej).
Zwracam się do Państwa z ogromna prośbą o pomoc w realizacji badania. Zależy mi na dotarciu do jak największej liczby biegaczy. Przygotowałam kwestionariusz ankiety, który skierowany jest do uczestników imprez biegowych, którzy wystartowali co najmniej raz w ciągu minionego roku. Byłabym niezmiernie wdzięczna, gdyby zechcieli Państwo wypełnić formularz i pomóc mi w badaniu. Z góry dziękuję!
Link do kwestionariusza ankiety w Google Forms: TUTAJ
Z wyrazami szacunku
Liwia Delińska