Organizacja imprezy sportowej wymaga współpracy wielu podmiotów. Sukces jest pochodną dobrego pomysłu, determinacji i zaangażowania organizatora, ale także zbudowanych sieci relacji z partnerami, bez których nie uda się stworzyć atrakcyjnego wydarzenia. W teorii wydaje się to oczywiste, jednak w praktyce nie tak łatwo takie relacje zbudować.
Dlatego dyrektorzy imprez biegowych, pracownicy sztabów organizacyjnych, przedstawiciele samorządów terytorialnych odpowiedzialni za rozwój kultury fizycznej, dziennikarze sportowi, a także sympatycy i miłośnicy biegania 24-25 października br. spotkają się na szóstej ogólnopolskiej konferencji metodycznej, którą tradycyjnie organizuje Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Będą dyskutować jak tworzyć i zarządzać sieciami relacji w sporcie.
Konferencja wpisała się już na stałe w kalendarz tego typu spotkań i jest doskonałą okazją do tego, by dowiedzieć się jak pozyskiwać partnerów, podzielić się doświadczeniami, wymienić poglądy i nawiązać nowe kontakty.
Każdorazowo w konferencji bierze udział ok. 100-120 osób, przyjeżdżających z najbardziej odległych zakątków kraju. Uczestnicy cenią sobie przede wszystkim formułę tego spotkania. Swoje prezentacje wygłaszają doświadczeni organizatorzy imprez biegowych, menedżerowie firm sportowych oraz eksperci zajmujący się rynkiem sportu.
Pierwszego dnia konferencji odbędzie się kilka sesji tematycznych oraz panel dyskusyjny, natomiast drugiego dnia zaplanowano warsztaty strategiczne, w czasie których uczestnicy będą doskonalić swoje umiejętności menedżerskie.
Program konferencji i szczegółowe, na bieżąco uzupełniane informacje znajdują się na stronie www.konferencjabiegowa.pl
Zapraszamy do udziału!
6. Ogólnopolska Konferencja Metodyczna
"Partnerstwo i sieci relacji na rynku sportu"
24-25 października 2018 r. sala 111, bud. A
Ramowy program konferencji
Dzień pierwszy
9.00 – 10.00 Rejestracja uczestników
10.00 – 10.15 Uroczyste otwarcie 10.15 – 11.45 Sesja I
Budowa i zarządzanie siecią relacji partnerskich
11.45 – 12.15 Przerwa kawowa
12.15 – 13.45 Sesja II
Ekonomia współpracy na rynku sportu
13.45 – 14.45 Przerwa na lunch
14.45 – 16.15 Sesja III
Imprezy sportowe światowego formatu „od kuchni”
16.15 – 16.45 Przerwa kawowa
16.45 – 18.15 Panel dyskusyjny
Kluczowe czynniki sukcesu organizacji imprez biegowych
19.00 Kolacja integracyjna
Dzień drugi
Warsztaty strategiczne:
Modelowanie relacji na rynku sportu z pozycji integratora sieci
9.30 – 11.00 Zajęcia warsztatowe - część 1
11.00 – 11.30 Przerwa kawowa
11.30 – 13.00 Zajęcia warsztatowe - część 2
13.00 – 13.30 Podsumowanie konferencji i pożegnanie uczestników
Organizator