Organizujesz bieg? Zaproś do współpracy New Balance

  • Biegająca Polska i Świat

Amerykańska marka w 2016 roku będzie obchodzić swoje 110. urodziny. Z tej okazji polski oddział firmy chce podjąć współpracę ze 110 organizatorami lokalnych biegów, które - jak czytamy na stronie marki - "wyróżnia ogromna pasja i zaangażowanie". 

Na co można liczyć?

Marka zaproponowała trzy formy zaangażowania się w daną imprezę. Podzieliła je na pakiety:

Pakiet ZŁOTY: 

  • oryginalne koszulki New Balance dla min. 1000 uczestników imprezy oferowane w cenie eventowej
  • pakiety sprzętowe dla organizatorów i obsługi imprezy, 
  • nagrody rzeczowe, 
  • bony i rabaty zniżkowe, 
  • branding imprezy (brama startowa, flagi, banery, balony itp.),
  • promocja imprezy w social mediach i internecie, 
  • promocja imprezy z wykorzystaniem sieci sklepów własnych New Balance, 
  • udział w imprezie ambasadorów New Balance (sportowcy, celebryci), 
  • dodatkowe aktywności w trakcie biegu organizowane przez animatorów New Balance.

Pakiet SREBRNY: 

  • oryginalne koszulki New Balance dla min. 200 uczestników imprezy oferowane w cenie eventowej
  • nagrody rzeczowe od New Balance, 
  • bony i rabaty zniżkowe, 
  • branding imprezy (brama startowa, flagi, banery, balony itp.), 
  • promocja imprezy w social mediach

 Pakiet BRĄZOWY: 

  • nagrody rzeczowe od New Balance, 
  • bony i rabaty zniżkowe, 
  • branding imprezy (brama startowa, flagi, banery, balony itp.)

Organizatorzy chętni do współpracy z New Balance mogą przesłać zgłoszenie za pośrednictwem dedykowanego formularza - KLIKNIJ. W zgłoszeniu należy m.in. podać liczbę uczestników wcześniejszych edycji naszej imprezy i opisać strategię promocyjną wydarzenia.   

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - zachęca New Balance Polska. 
 
red.

źródło: New Balance Polska