Amerykańska marka w 2016 roku będzie obchodzić swoje 110. urodziny. Z tej okazji polski oddział firmy chce podjąć współpracę ze 110 organizatorami lokalnych biegów, które - jak czytamy na stronie marki - "wyróżnia ogromna pasja i zaangażowanie".
Na co można liczyć?
Marka zaproponowała trzy formy zaangażowania się w daną imprezę. Podzieliła je na pakiety:
Pakiet ZŁOTY:
- oryginalne koszulki New Balance dla min. 1000 uczestników imprezy oferowane w cenie eventowej
- pakiety sprzętowe dla organizatorów i obsługi imprezy,
- nagrody rzeczowe,
- bony i rabaty zniżkowe,
- branding imprezy (brama startowa, flagi, banery, balony itp.),
- promocja imprezy w social mediach i internecie,
- promocja imprezy z wykorzystaniem sieci sklepów własnych New Balance,
- udział w imprezie ambasadorów New Balance (sportowcy, celebryci),
- dodatkowe aktywności w trakcie biegu organizowane przez animatorów New Balance.
Pakiet SREBRNY:
- oryginalne koszulki New Balance dla min. 200 uczestników imprezy oferowane w cenie eventowej
- nagrody rzeczowe od New Balance,
- bony i rabaty zniżkowe,
- branding imprezy (brama startowa, flagi, banery, balony itp.),
- promocja imprezy w social mediach
Pakiet BRĄZOWY:
- nagrody rzeczowe od New Balance,
- bony i rabaty zniżkowe,
- branding imprezy (brama startowa, flagi, banery, balony itp.)
Organizatorzy chętni do współpracy z New Balance mogą przesłać zgłoszenie za pośrednictwem dedykowanego formularza - KLIKNIJ. W zgłoszeniu należy m.in. podać liczbę uczestników wcześniejszych edycji naszej imprezy i opisać strategię promocyjną wydarzenia.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem:
red.
źródło: New Balance Polska