Organizujesz imprezy biegowe? Skorzystaj z rad ekspertów

Organizacja profesjonalnej imprezy biegowej i skuteczne jej wypromowanie to nie jest takie łatwe przedsięwzięcie. Nawet w dobie mody na bieganie. Z takiego, cokolwiek słusznego założenia wyszli organizatorzy konferencji pn. „Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych”. Do udziału w konferencji, która odbędzie się w dniach 24-25 października w Poznaniu, zapraszają wszystkich animatorów ruchu biegowego w Polsce.

Organizatorami sympozjum są Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. W radzie programowej znaleźli się znani olimpijczycy: Paweł Januszewski, Jerzy Skarżyński, człowiek związany na dobre i złe z akademickim sportem - Janusz Grzeszczuk, Grzegorz „Wasyl” Grabowski, Artur Kujawiński oraz dr hab. Zygmunt Waśkowski profesor nadzw. Uniwersytetu w Poznaniu.

Co w programie? Wśród paneli m.in. „Marketingowe metody i narzędzia rozwoju imprez biegowych” czy „Efektywne strategie marketingowe organizatorów imprez biegowych”. Warsztaty m.in. pod hasłem „Profesjonalne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi”.

Czy warto wybrać się do Poznania? Na pewno tak, jeśli chcemy rozwijać organizowane przez siebie zawody. W czasach, gdy bieganie jest coraz bardziej popularne i kolejne zawody powstają jak grzyby po deszczu, warto odróżnić się od konkurencji. Najlepiej zrobić to stawiając właśnie na profesjonalną organizację i promocję imprezy. W Poznaniu z pewnością będzie można się dowiedzieć jak robić to efektywnie.

Zgłoszenia na konferencję można przesyłać do 30 września. Udział w dwudniowej imprezie to koszt 300 złotych. Jeden dzień (wykłady lub warsztaty) to 150 zł.

Więcej informacji o konferencji można znaleźć na stronie organizatora: KLIKNIJ

RZ