Przed nami druga Ogólnopolska Konferencji Metodycznej pt. „Marketing profesjonalnych imprez biegowych”. Wydarzenie (6-7 listopada) organizują Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu, a my będziemy uważnie przysłuchiwać się dyskusjom. Wnioski i sugestie opublikujemy na naszych stronach.
Celem konferencji jest m.in. upowszechnianie wiedzy o metodach i narzędziach marketingowych wykorzystywanych przez organizatorów imprez biegowych w kraju i na świecie, wymiana doświadczeń nt. organizacji i zarządzania biegami masowymi czy budowanie relacji partnerskich z osobami i instytucjami zaangażowanymi w biegi w Polsce. Ubiegłoroczna konferencja, której zgromadziła 120 osób, w tym m.in. jak Jerzy Skarżyński czy Maciej Mielęcki, dyrektor Maratonu Poznań.
Program konferencji składa się z 7 paneli. Nasz wysłannik odwiedzi 3 - naszym zdaniem - najciekawsze, i krótko je Wam opisze.
red.