Przedświąteczny ruch w sklepach internetowych z zabawkami, odzieżą czy perfumami spowodował opóźnienie dostaw, a nawet opróżnienie magazynów niektórych firm – doniósł wczoraj dziennik Metro. Jak sprawa wygląda w sklepach ze sprzętem i akcesoriami do biegania? Kiedy zostaną zrealizowane zamówienia z okresu świąteczno-noworocznego? Zadzwoniliśmy do kilku partnerów Karty Biegacza i wystawców festiwalowych targów EXPO.
Dlabiegacza.pl (www.dlabiegacza.pl)
- Przed świętami rzeczywiście obserwujemy wzmożoną aktywność klientów. Zamówione towary wysyłamy na bieżąco w dni robocze. Czas dostawy zależy w głównej mierze od Poczty Polskiej lub kurierów.
Danasport (www.sklepbiegacza.pl)
- W tej chwili nie obserwujemy zwiększonego ruchu w sklepie internetowym. Zamówienia są realizowane w dniu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia płatności za pobraniem, o ile zamówienie nie wymaga ściągania towaru, którego akurat nie mamy w centralnym magazynie. Zamówienia złożone w wigilię zostaną zrealizowane po świętach.
MM Sport (www.mmsport.com.pl)
- Do świąt jeszcze ponad tydzień i nie obserwujemy jeszcze większego ruchu w sklepie. Zwykle klienci czekają do ostatniej chwili z zakupami. To przed świętami. Zamówienia złożone w okresie świąteczno-noworocznym będziemy realizować od 2 stycznia.
RunExpert (www.runexpert.pl)
- W tych dniach zamówienia realizujemy na bieżąco. Poczta, kurierzy i paczkomaty też działają sprawnie. Ale z doświadczenia wiemy, że tuż przed świętami może być z tym różnie. W zeszłym roku mieliśmy trochę problemów z terminową dostawą paczek do klientów. Ruch w naszym sklepie internetowym rośnie z dnia na dzień, zamawiane są głownie drobne akcesoria.
ENTER Sp.z o.o. (www.pro-walk.eu)
- To dla nas dopiero pierwsze święta i wszystko co z nimi związane, więc nie możemy powiedzieć czy mamy więcej czy mnie zamówień niż w roku ubiegłym. Możemy za to potwierdzić, że zamówienia które otrzymujemy nie przekraczają naszych możliwości logistycznych.
Medical Sport (www.kinesio.com.pl)
- Jak przed każdymi świętami ruch w naszym sklepie internetowym rośnie, ale nie jest on na tyle duży, by klienci musieli czekać na zamówiony towar dłużej niż to zwykle bywa.
Karibo (www.karibo.pl )
– Rzeczywiście mamy więcej zamówień niż zazwyczaj, choć w porównaniu z ubiegłym rokiem jest ich troszkę mniej. Towary wysyłamy na bieżąco przez pocztę lub kurierów – w zależności od decyzji klienta. Zamówienia realizujemy także bezpośrednio przed świętami, a także w wigilię.
Metrum Sport (www.metrumsport.pl)
- Pogoda nie pomaga nam w działalności, bo śniegu mamy jak na lekarstwo, a i temperatury wiosenne. Owszem, mamy więcej zamówień przed świętami, ale jest ich mniej niż można się było spodziewać. Wszystkie realizujemy na bieżąco. W wigilię nie pracujemy, zamówione towary zostaną wysłane 27 grudnia.
Branżowe sklepy nie powinni więc podzielić losu największych sieci handlowych, którym zabrakło towarów. Wąskie gardło tradycyjnie będą stanowić kurierzy i poczta. Wcześniejsze złożenie zamówienia powinno uchronić Nas przed opóźnioną dostawą.
GR