Firma RUCH S.A. została partnerem tytularnym Ligi Festiwalu Biegowego, która od teraz nosi nazwę „Liga Festiwalu Biegowego RUCH po Zdrowie”.
– Bieganie to najbardziej naturalna i niewymagająca forma ruchu, która ma wręcz zbawienny wpływ na zdrowie człowieka. Biegać może każdy bez względu na wiek, czy status społeczny. A ponieważ nazwa naszej firmy - RUCH - kojarzy się bezpośrednio ze sportem, chcemy być aktywni i w tej dziedzinie – mówi Joanna Dzwonkowska, Prezes RUCH Marketing.
– Zdecydowaliśmy się wesprzeć Fundację „Festiwal Biegów” i jej sztandarowy cykl biegowy, ponieważ wraz z 6. PZU Festiwalem Biegowym jest on prawdziwym świętem biegania i sporu. I przyczynia się do powstawania społeczności biegowej – wyjaśnia przedstawicielka RUCH S.A.
Liga Festiwalu Biegów RUCH po Zdrowie w sezonie 2014/15 obejmuje ponad 50 biegów rozgrywanych w całej Polsce. Uczestnicy walczą w 3 równorzędnych kategoriach – „Najlepszy biegacz 5-10-15”, „Najlepszy góral” oraz „Najlepszy maratończyk”.
Żeby zostać sklasyfikowanym w Lidze trzeba wystartować w minimum 3 biegach cyklu oraz w biegu obowiązkowym dla każdej kategorii, rozgrywanym podczas PZU Festiwalu Biegowego w Krynicy-Zdrój. Do końcowej klasyfikacji cyklu liczą się 3 najlepsze starty (wynik biegu w Krynicy nie musi być liczony do klasyfikacji Ligi).
Zajęte w danym biegu miejsce to jednocześnie liczba punktów zgromadzonych w rankingu. Główną nagrodę w cyklu w każdej z 3 kategorii – 2 000 zł – zdobędą Ci biegacze, którzy uzyskają najmniejszą liczbę punktów. W przypadku równej liczby punktów decyduje suma współczynników w biegach liczonych do klasyfikacji (współczynnik = miejsce w kategorii open w biegu / liczba startujących). Zwycięzcą zostaje zawodnik z niższą sumą współczynników.
Regulamin Ligi Festiwalu Biegów: TUTAJ
Więcej o Lidze Festiwalu Biegów Ruch po Zdrowie przeczytacie TUTAJ. Tu także kalendarz cyklu.
RUCH S.A. jest jednym z największych dystrybutorów prasy w Polsce. Miesięcznie obsługuje ponad 10 milionów Klientów. Regularnie dostarcza prasę do ponad 20 000 punktów, w ofercie znajduje się ok. 3500 tytułów. Spółka posiada również bardzo atrakcyjną ofertę e-prasy.
Ofertę RUCH S.A. uzupełniają produkty spożywcze, przekąski, świeżo parzona kawa z ekspresu oraz atrakcyjna gama marki własnej MY WAY i MEIO. Kiosk RUCH-u staje się również minicentrum usług. Przy okazji robienia zakupów można tu opłacić domowe rachunki, kupić polisę ubezpieczeniową, wziąć złożyć wniosek o pożyczkę czy odebrać list. Bardzo popularna jest usługa Paczka w RUCHu, dzięki której w wygodny sposób odbierać można zakupy internetowe.