Organizatorzy Runmageddonu ogłosili konkurs na projekt logotypu dla cyklu. Autor zwycięskiego projektu będzie miał okazję wystartować we wszystkich ośmiu polskich edycjach Runmageddonu, które odbędą się w przyszłym roku, a samo logo znajdzie się m.in. na koszulkach, bluzach, czapkach i innych gadżetach, oraz na plakatach i ulotkach.
Jak wyjaśniają organizatorzy Runmageddonu w komunikacie prasowym, "nowe logo cyklu powinno odzwierciedlać to, co w Runmageddonie najważniejsze, czyli dążenie do sprawdzania i poszerzania granic swoich możliwości, chęć pomocy innym nie tylko na trasie zawodów, a przede wszystkim zdrowy dystans do siebie i poczucie humoru". Podkreślają, że preferowane będą proste rozwiązania graficzne nawiązujące do dotychczasowej stylistyki i kolorystyki, chociaż to nie warunek konieczny.
– Autor najlepszej pracy będzie mógł wystartować we wszystkich zawodach Runmageddonu rozgrywanych w Polsce, a w przyszłym roku planujemy osiem imprez w różnych zakątkach kraju. Udział w naszym konkursie może wziąć każdy, do czego gorąco zachęcam. Myślę, że wśród tysięcy fanów biegów ekstremalnych w Polsce znajdują się osoby uzdolnione plastycznie, które dobrze czując klimat imprezy zaproponują ciekawe projekty logotypu. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak wielką wyobraźnią popiszą się fani biegów ekstremalnych. Mamy nadzieję, że nie mniejszą, niż my podczas wymyślania przeszkód Runmageddonu! – powiedział Jaro Bieniecki, dyrektor Runmageddonu.
Możliwość udziału we wszystkich polskich edycjach tego ekstremalnego cyklu otwiera również drogę do zdobycia tytułu Runmageddon Weteran, zarezerwowanego dla najbardziej zaprawionych w boju uczestników Runmageddonu. Tytuł ten uzyskają wyłącznie zawodnicy, którzy ukończą min. trzy imprezy Runmageddonu, w tym listopadową edycję Runmageddon Hardcore. Na dowód wyróżnienia otrzymają oni specjalną bluzę, która nie będzie dostępna w wolnej sprzedaży.
Prace z propozycjami logotypu można nadsyłać do 11 listopada na adres:
mat. pras.