Projekt: Małopolska turystyka

 

Projekt: Małopolska turystyka


Opublikowane w pon., 16/09/2024 - 12:18

Zadanie zrealizowane zostało z pomocą ekspertów branży turystycznej w Piwnicznej-Zdroju w dniach 06.09.- 08.09.2024 w ramach wzmocnienia oferty turystycznej Małopolski. Zadanie wspierać będzie kampania promocyjno-informacyjna w Internecie za pomocą mediów społecznościowych oraz portali regionalnych.

1. INFORMACJE OGÓLNE:

Grupa docelowa:

Odbiorcami zadania są przede wszystkim partnerzy. inwestorzy, prelegenci, moderatorzy, przedstawiciele podmiotów skupiających branżę turystyczną, gestorzy branży turystycznej, Małopolskie NGO związane z turystyką i rozwojem branży turystycznej, przedstawiciele z samorządu reprezentujący komórki / działy odpowiedzialne za promocję turystyki w regionie.

Komplementarność i sposób rozwiązywania potrzeb:

Zadanie ,,Projekt: Małopolska turystyka zakłada organizację warsztatu turystycznego opartego o wspieranie partnerstw na rzecz rozwoju gospodarki turystycznej poprzez możliwości pozyskiwania partnerów do współpracy w zakresie rozwoju regionalnej oferty turystycznej. W trakcie warsztatu poruszana będzie tematyka komercjalizacji i sieciowania produktów turystycznych w Małopolsce. Organizator swoimi działaniami wspiera rozwój społeczno-ekonomiczny regionu, m.in. przez realizację imprez biegowych na terenie województwa małopolskiego i współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami działającymi w branży turystyczno-rekreacyjnej.

W ramach tego w 2013 r. powołano Klaster Aktywnej Turystyki w celu sprzyjania rozwojowi aktywnego wypoczynku, turystyki, zdrowego stylu życia oraz promocji walorów turystycznych subregionów. Koordynatorem Klastra jest Fundacja Festiwal Biegów. Fundacja Festiwal Biegów podąża za aktualnymi trendami i zapotrzebowaniem na dostarczanie kompleksowych usług z zakresu aktywnej turystyki, co jest także zbieżne ze strategią innowacji Województwa Małopolskiego. Dzięki zaangażowaniu oraz promocji marka ,,Festiwal Biegowy" oraz region, w którym impreza jest realizowana są rozpoznawalne w kraju i za granicą.

2. OGÓLNE REZULTATY REALIZACJI PROJEKTU:

Najważniejszymi rezultatami osiągniętymi poprzez realizację zadania ,,Projekt: Małopolska turystyka będą: uzyskanie wiedzy w tematyce wsparcia promocji partnerstwa na rzecz rozwoju

gospodarki turystycznej poprzez wskazanie możliwości wsparcia na działania związane z pozyskiwaniem partnerów do współpracy w zakresie rozwoju regionalnej oferty turystycznej, udzielenie informacji w ramach uzyskania wsparcia w komercjalizacji i sieciowaniu produktu turystycznego, stworzenie warunków do debaty, wymiany myśli, wypracowania wspólnych koncepcji

dot. rozwoju i kreowania składowych regionalnej oferty turystycznej, wypracowanie wspólnych rozwiązań i strategii, zaprezentowanie możliwości sieciowania działalności firm turystycznych - wymiana doświadczeń, nawiązywanie współpracy, prezentacja regionalnych produktów i oferty turystycznej Małopolski, promocja turystyki Małopolski w sieci, w tym w mediach społecznościowych oraz na portalach internetowych, wyposażenie uczestników warsztatu w wiedzę dotyczącą pozyskiwania nowych klientów i przygotowania innowacyjnych usług i produktów oraz promocja Małopolski jako regionu atrakcyjnego turystycznie

3. SPOŁECZNE REZULTATY REALIZACJI PROJEKTU:

Zmiana postawy reprezentantów branży turystycznej do nowej rzeczywistości i potrzeb klientów, poczucie wspólnoty i integracji w środowisku turystycznym, podniesienie poziomu motywacji przedstawicieli branży turystycznej, promowanie regionu Małopolski jako regionu atrakcyjnego turystycznie, co przyczyni się do wzmacniania gospodarki turystycznej, a także poszerzenie oferty branży turystycznej poprzez kreowanie nowych elementów składowych regionalnej oferty turystycznej w tym imprez turystycznych.

Polecamy również:


Podziel się:
kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce