Regulamin Festiwalu Sztafet Maratońskich
§1
Organizator
1. Organizatorem Festiwalu Sztafet Maratońskich (FSM) jest Fundacja Instytut Studiów Wschodnich z siedzibą w Warszawie, 00-382, ul. Solec 85/33, www.forum-ekonomiczne.pl, tel: 022/583-11-00, fax:022/583-11-50, email:festiwalbiegowy@isw.org.pl
2. Strona internetowa zawodów to: www.festiwalbiegowy.pl orazwww.runningfestival.pl
§2
Termin i miejsce
1. FSM odbędzie się w dniu 9 września 2012 roku w ramach Koral Maratonu.
2. Start FSM nastąpi o godz. 8:50 z Deptaka Krynickiego.
3. Długość trasy: 42,195 km (10+10+10+12,195km).
4. Trasa będzie oznaczona znakami pionowymi i poziomymi rozstawionymi co 1 km.
5. Drużyny obowiązuje limit czasu wynoszący 5 h.
§3
Uczestnictwo
1. W Festiwalu Sztafet Maratońskich prawo startu mają osoby, które do dnia 9 września 2012 roku ukończą 18 lat. Sztafeta musi składać się z czterech osób.
2. Drużyna może się składać z osób różnej płci.
3. Pakiety startowe drużyn startujących odbierają w Biurze Zawodów kapitanowie drużyn, lub osoby przez nie upoważnione na piśmie. Osoba odbierająca numery startowe sztafety musi posiadać dowód osobisty lub paszport służący do kontroli daty urodzenia oraz dowód wniesienia opłaty startowej za udział zespołu w FSM, jak również wydrukowane ze stronywww.festiwalbiegowy.pl i podpisane przez wszystkich członków sztafety oświadczenia.
4. W Biurze Zawodów zawodnicy otrzymują pakiety startowe zawierające: numery startowe, agrafki i koszulki pamiątkowe.
5. Kapitanowie drużyn są zobowiązani wziąć udział w odprawie kapitanów drużyn startujących w FSM, która odbędzie się w dniu 8 września o godz. 18:00 w Biurze Zawodów.
6. Wszyscy zawodnicy, którzy ukończą FSM otrzymają pamiątkowe medale.
7. Drużyny, które zajmą miejsca I-III w poszczególnych klasyfikacjach otrzymają puchary. Zwycięskie drużyny otrzymają weekendowe pobyty w hotelach w Krynicy-Zdrój.
8. Osoby startujące w Sztafecie nie mogą biec dalej i zostać sklasyfikowanym w Koral Maratonie.
§4
Zgłoszenia
1. Zgłoszenia drużyny dokonuje jej kapitan poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.festiwalbiegow.pl
2. Za zgłoszenie uważa się wypełnienie przez kapitana zespołu internetowego formularza zgłoszeniowego i uiszczenie opłaty startowej.
§5
Klasyfikacje
1. W Festiwalu Sztafet Maratońskich prowadzone są następujące klasyfikacje:
- Generalna
- Firm
- Banków
- Firm ubezpieczeniowych
2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia dodatkowych klasyfikacji.
§6
Opłaty
1. Zgłoszone drużyny obowiązuje opłata startowa wynosząca do 31 grudnia 2011 roku - 100 zł. Od 1 stycznia 2012 do 31 sierpnia 2012 roku opłata startowa - 200 zł. Opłatę należy wnosić przelewem na konto bankowe: 78 1020 1097 0000 7702 0001 9778.
2. Organizator nie odpowiada za zaginięcie zgłoszenia oraz przekazu pocztowego lub przelewu bankowego z winy poczty lub banku.
3. Opłata startowa nie podlega zwrotowi.
§7
Postanowienia końcowe
1. Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą mieć numery startowe przymocowane do koszulek sportowych na piersiach. Zasłanianie numeru startowego w części lub w całości, lub jego modyfikacja jest zabroniona pod karą dyskwalifikacji. W szczególności zabrania się zasłaniania lub usuwania oznaczeń numerycznych sztafet oraz logotypów umieszczonych na numerze.
2. Ostateczna interpretacja regulaminu przysługuje wyłącznie organizatorowi Festiwalu Sztafet Maratońskich.